zaterdag 10 oktober 2009

Taking it easy a.k.a бича айляк

Takin' it easy - PLOVDIV in HD from Teodor Stoyanov on Vimeo.



Браво на режисьора! Пренесе ме години назад във времето, когато Пловдид бе домът ми. Това видео представя истинското значение на израза “Бича айляк”. Пловдив е известен с уникалния си жаргон. Ето един типичен следобеден пловдивски разговор:

А: К’во стаа уе. (това не е въпрос и не изисква отговор)
Б: К’во стаа уе.
А: Как е хавата?
Б: Ми на уе, въртим мохабети тука с едни братлета. Айляк.
А: Ее.. Еваларка ви праскам, майна. Ае на тепе да врътнем една макина.
Б: Яка ли е уе?
А: Цъка, майна, харабия ти казвам. .
C: Къде уе братлета?
А: Ми ши ходим да бичим айляк на тепе.
C: Харабия ли уе. Ми ай и аз ши дойда.
A: Густо майна.

Ако някой нещо не схвана, знае къде да ме намери.

Geen opmerkingen: