zondag 19 april 2009

Misli

Седя си в къщи удобно разположила се на матрака
И мисля
Мисля за 3-те медицински прегледа които ме очакват идната седмица
Мисля за момчетата които ме обраха преди 2 дни
За количеството ром което изпих същата вечер и глупостите които върших в последствие
В Панама
Мисля за Китай и моето място под широкото китайко небе
За ориза и чая които ме очакват там
Мисля за човека когото не съм виждала от 2 седмици и половина
А искам
Искам да му дам черния оникс подарък от Колумбийски уличен артист
И да го помоля да не ме забравя бързо
Тъй като ще си отида скоро
Отново
И отново
И пак
Си отивам от нечий живот така бързо както дойдох
И така седя си и си мисля
На 4 езика
Как трябва да си инсталирам Български фонетичен

1 opmerking:

yana zei

колко хубаво да видя бг тук :)

липсваш ми.
в коста рика и китай